بازی Fortnite اواخر این هفته از Blanka و Sakura از بازی Street Fighter استقبال می کند

بازی Fortnite اواخر این هفته از Blanka و Sakura از بازی Street Fighter استقبال می کند

در طول سال‌ها، Fortnite  اپیک گیمز نمادهای فرهنگ پاپ، شخصیت‌هایی از بازی‌های مختلف، فیلم‌ها و موارد دیگر را به ارمغان آورده است و برای همسویی با این سنت، دو شخصیت دیگر از بازی‌های ویدیویی هفته آینده در بازی‌های بتل رویال حضور خواهند داشت.

 

اپیک گیمز امروز اعلام کرد که بلانکا و ساکورا از سری بازی‌های مبارزه‌ای کلاسیک Street Fighter در اواخر هفته راهی جزیره خواهند شد تا 35 سالگی این فرنچایز را جشن بگیرند.

 

این خبر از طریق یک پست وبلاگ رسمی اعلام شد که در آن دو پوست شخصیت و لوازم آرایشی آنها به نمایش گذاشته شد. لباس Blanka  با سبک جایگزین Blanka Delgado، الهام گرفته از Bowman Delgado از مدارس رقیب، همراه با یک Emote Backflip Blanka  و یک Blanka-Chan Back Bling ارائه می شود.

 

لباس ساکورا با سبک Alt Gym Sakura ، الهام گرفته از لباس Alt او در Street Fighter 4، همراه با شکلک پیروزی نمادین Sakura shuffle، هاناکازه Claw Back Bling، Fighting Tournament Pickaxe  و Kayari Buta Glider ارائه می شود.

 

هر دو مجموعه از 28 آوریل برای خرید از فروشگاه کالا در دسترس خواهند بود.

کلمات کلیدی :

Fortnite

بازی ps5

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/021e

خبرنامه بازی ها

گالری